Logo het andere geschenk
  • Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

    Ja, meteen nadat je je bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een e-mail met een overzicht van je bestelling. 

  • Kan ik grote hoeveelheden bestellen?

    Wil je als bedrijf relatiegeschenken bestellen of als particulier grotere hoeveelheden van een bepaalde pakket of product (meer dan 10 stuks), dan neem je best contact op met ons voor een vlotte afhandeling. Zo kunnen we meteen concreet afspreken hoe en wanneer we jouw geschenken leveren.

  • Hoe kan ik betalen?

    Betalen op onze webshop kan eenvoudig met volgende systemen: Bancontact, Mastercard, Visa, American Express of iDeal. Uiteraard kan je ook een kadobon gebruiken van Het Andere Geschenk voor je betaling.

  • Kan ik een pakket laten leveren in het buitenland?

    Ja, wij kunnen je pakje niet enkel in België leveren maar ook in Frankrijk, Nederland en Luxemburg. Andere bestemmingen zijn helaas niet mogelijk.

  • Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

    Wij zorgen ervoor dat jouw pakket binnen de drie werkdagen verzonden wordt. Bpost zorgt ervoor dat onze pakjes vlot afgeleverd worden. Op drukke momenten kan het zijn dat pakjes iets langer op zich laten wachten, maar wij doen ons uiterste best om dat te vermijden.

  • Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Ja, dat kan in zeker in één van onze winkels. Bij je bestelling kan je aanduiden dat je je bestelling wil afhalen. Je ontvangt een e-mail als jouw pakket klaarligt. Dit kan drie werkdagen duren. Als je je pakket komt afhalen, dan betaal je uiteraard ook geen leveringskosten.

  • Ik ben niet thuis als mijn pakje wordt geleverd, wat nu?

    Bij Bpost kan je zelf aanduiden of een pakje mag afgegeven worden bij de buren of op een veilige plaats mag worden achtergelaten. Dat kan op www.bpost.be/nl/pakje-ontvangen. Als er niemand thuis en je hebt geen voorkeur opgegeven, dan laat de postbode een briefje achter waarop staat in welk afhaalpunt je het pakje kan ophalen en vanaf welk moment.

  • Mijn product is niet beschikbaar, wat nu?

    Het kan al eens gebeuren dat de stock van een bepaald product is uitgeput. Dan gaan wij meteen voor je aan de slag in onze ateliers zodat we snel een nieuwe voorraad klaar hebben. Zodra het product weer beschikbaar is, zal je het opnieuw kunnen bestellen via de webshop.

  • Kan ik ook naar jullie winkel komen?

    Ja, dat kan. Wij hebben vijf winkelpunten waar je onze producten kan kopen. Klik hier voor een overzicht van onze winkels.

  • Kan ik een cadeaubon kopen?

    Ja, dat kan vanaf €10 voor een bedrag naar keuze. Je kan de bon via e-mail ontvangen, zo heb je hem meteen, of je kan hem thuis of bij de gelukkige laten afleveren. Klik hier om een kadobon te kopen.

  • Gebruiken jullie duurzame materialen?

    Ja, wij besteden veel aandacht aan duurzaamheid. De mooie glazen bokalen hebben nog tal van andere toepassingen. Je kan ze een plaatsje geven in je voorraadkast, er knopen in bewaren of gebruik ze als vaasje. Onze verpakkingen en geschenkpakketten zijn verpakt in gerecycleerd karton. 

  • Mijn pakket is beschadigd, wat nu?

    We doen ons uiterste best om alle bestellingen goed te verpakken om schade zoveel mogelijk te vermijden. Uiteraard kan er al eens een ongelukje gebeuren. Is er beschadiging aan je producten, laat de verpakking dan dicht en neem meteen contact op met ons (binnen de 14 dagen) zodat we kunnen bekijken wat er fout liep. Voedingsproducten kunnen we niet terugnemen.

  • Hoe kan ik me registreren?

    Bovenaan elke pagina vind je de knop 'Account aanmaken'. Vul je naam en e-mailadres in en kies een paswoord. Hoe meer karakters je gebruikt, als combinatie van letters, cijfers en leestekens, hoe veiliger je paswoord.

  • Wat als ik mijn paswoord niet meer weet?

    Bij het inlogscherm kan je aanklikken dat je je paswoord niet meer weet. Dan vul je je e-mailadres in en binnen enkele minuten ontvang je een e-mail om jouw paswoord opnieuw in te stellen.

  • Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

    Bij een klacht kan je altijd contact met ons opnemen via het contactformulier, via mail naar webshop@hetanderegeschenk.be of telefonisch op het nr. 0493 40 11 14.

    Mochten we er samen toch niet uitkomen, dan kan je als consument terecht bij Safeshops. SafeShops.be zal bemiddelen tussen de consument en de verkoper indien de klacht op het eerste zicht gegrond is. Je kan hen bereiken via het klachtenformulier op https://www.safeshops.be/nl/consumers-complaints/ of schriftelijk: Kapelsesteenweg 195/1,2180 Ekeren of info@SafeShops.be.

    Er bestaat een geschillenregeling bij de Consumentenombudsdienst (https://consumentenombudsdienst.be/nl) en bij het Online Dispute Resolution platform van de EU (https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=EN).

Your browser is out-of-date!

Update your browser to view this website correctly. Update my browser now

×